Skip to content

راهکارهای برآورده سازی الزامات و مقررات قانونی کسب وکار

ایجاد سامانه های اداری، اجرایی و کارگزینی بمنظور برقراری و نهادینه نمودن انضباط سازمانی در کارکنان و پاسخگویی به مراجع درون و برون سازمانی و ایجاد رویه های بکارگماری منابع انسانی از عقد قراردادهای قانونی با کارکنان، رعایت مقررات کار، نظارت و کنترل دستمزد کارکنان و مالیات بر حقوق، بیمه های تأمین اجتماعی، مسئولیت و مصونیت کارفرمایی، تکمیلی و عمر، بازخرید، سنوات خدمت، عیدی و پاداش و امور تسویه حساب کارکنان. ایجاد سامانه های ایمنی، پیشگیری و کنترل مخاطرات، بهداشت شغلی، بهداشت محیط کار و امور پزشکی کارکنان جدید الاستخدام، معاینات بدو استخدام و معاینات ادواری کارکنان بمنظور پیشگیری از ادعاها، طرح دعاوی، کنترل بیماری های شغلی کارکنان بخصوص در طی دوره همکاری و پس از قطع همکاری. همکاری بمنظور استقرار و اجرای قوانین، مقررات، آئین نامه ها و دستورالعملهای ایمنی، بهداشت و محیط زیست در تمامی زمینه های مرتبط بخصوص ارزیـابی عوامل زیان آور محیط کـار، بـازرسی تجهیزات باربـرداری و حمل و نقـل، بـازرسی سیستم ارتینـگ، پـایش و اندازه گیری آنلاین و آفلاین آلاینده ها، انجام طرح های خوداظهاری در پایش آلودگی محیط زیستی و مدیریت پسماند بمنظور ارایه به سازمان های ذیصلاح و ذیربط. بهبود سیستمهای مالی، حسابداری و حسابرسی و راهنمایی جهت بکارگیری و استفاده از سیستمهای نرم افزاری از طریق مشاوران معتمد و امین همکار شرکت و ارائه مشاوره های مالیاتی و در صورت لزوم همکاری جهت تهیه و تنظیم اظهارنامه های مالیاتی عملکرد، ارزش افزوده و گزارشات خرید و فروش فصلی و حضور کارشناسان در جلسات ممیزی های مالیاتی جهت دفاع از حقوق مؤدیان مالیاتی(کارفرمایان محترم).

Shopping cart